Díly lodi jsou vyrobeny z materiálu ABS podtlakovým tvářením, pro přepravu a stavbu jsou proti poškrábání chráněny polyetylenovou folií. K jejich slepení je vhodné střední kyanoakrylátové lepidlo a lepidlo na ABS, k povrchové úpravě pak barvy držící na materiálu ABS.
Model je v jakékoliv rychlosti velmi odolný proti převrácení. Když už by k tomu vlivem velké vlny došlo, je vybaven zaplavovací komorou která model vrátí zpět do provozní polohy.
V zadní části trupu jsou připravené otvory pro průchod táhel ovládajících pohyb motoru a pro hadičky s chladící vodou pro ESC opatřené pryžovými průchodkami.
Dodávaný překližkový stojánek se dá použít zároveň jako šablona pro nastavení sklonu motoru (při použití doporučeného závěsného motoru RISK F-1).
Závěsný motor RISK F-1
2ks serva standardní velikosti (například HS-322HD) pro řízení zatáčení a sklonu motoru
Vodou chlazený střídavý regulátor otáček pro proud 50 A
LiPo akumulátor 2–3S o kapacitě cca 2200 mAh
Slepený a obrobený výlisek plováku z ABS
Vnitřní přepážky pro serva, Rx a baterii
Překližkovou motorovou přepážku
Překližkový stojánek
Táhla a koncovky
Sadu samolepek
Podrobný textový a obrázkový návod ke stavbě
Délka (bez motoru) [mm] | 445 |
Délka (s motorem) [mm] | 510 |
Šířka [mm] | 205 |
Výška [mm] | 130 |
Náročnost stavby | S1 |
Náročnost pilotáže | P2 |