Stavebnici Mantua Model Amerigo Vespucci 1:84 můžete zakoupit jako kompletní obj. č. KR-800741, nebo ji stavět postupně pomocí 8 menších setů s jednou fází stavby. Sada č.1 kit obsahuje konstrukci trupu s kýlem, přepážkami a palubou.
Mantua Model Amerigo Vespucci 1:84 sada č.1 kit obsahuje díly z překližky řezaných laserem, krycí desky a lišty. Samozřejmostí je sada výkresů a návod.
Ve 20. letech 20. století potřebovalo italské válečné námořnictvo výcvikové lodě pro zkušenosti a páci na moři s plachtami v různých klimatických podmínkách. Vznikla tak replika lodi z 18. století – Amerigo Vespucci. Plachetnice Amerigo Vespucci byla spuštěna na vodu 22. února 1931 a do vojenské služby vstoupila 15. října 1931 v přístavu Janov. Plachetnice dostala své jméno po známém italském námořníkovi a kartografovi, po kterém získal jméno i nový kontinent – Amerika. Plachetnice Amerigo Vespucci se dnes nachází v italském přístavu La Spezia. Trup lodi je natřen černou barvou se dvěma bílými pruhy přes okénka, což vytváří dojem řady dělových střílen. Na palubě jsou umístěna dvě otočná děla určená pro slavnostní salvy. Příď a záď jsou bohatě zdobené rozsáhlými ornamenty. Na přídi je galionová figura Ameriga Vespucciho v životní velikosti.
Italský výrobce Mantua Model je již desítky let významným výrobcem stavebnic modelů lodí. Díky svým velkým a bohatě vybaveným stavebnicím historických modelů lodí, jako je Sovereign of the Seas, San Felipe nebo Royal Caroline, stanovil Mantua Model vysoké standardy kvality a jako první zavedl technologii řezání laserem do modelářského průmyslu. Známí italští návrháři navrhli pro Mantua Model široký sortiment známých a klasických modelů lodí, které se staly nepostradatelnou součástí modelářského světa statických maket.
Do stavby modelů lodí se stavební obtížností Expert by se měli pouštět pouze zkušení modeláři s bohatými zkušenostmi se stavbou, kteří májí kompletní přehled o problematice a mají zvládnuty všechny technologie a postupy prací při stavbě statických maket lodí. Rovněž je potřeba mít zkušenosti se zpracováním různých materiálů, lepením, barvením a orientací ve výkresech a stanovení vlastních stavebních postupů. Předpokládá se, že stavitel si dokáže vyhledat či pořídit ještě více detailních podkladů pro konkrétní loď a aplikuje je do stavby. Návod zde je pouze orientační pomůckou postupu stavby.
Tyto modely jsou velmi obsáhlé a detailní s až muzejní kvalitou, kterou zkušení modeláři staví měsíce i roky.