Jste sběratel modelů motorek? Nebo jen chcete udělat radost svému synkovi nebo známým? Modely motocyklů Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Model Maisto 39197 silničního motocyklu Kawasaki Ninja ZX-14R je detailně proveden. Ideální dárek pro kluky i dospělé. Baleno v dárkovém balení.
Sběratelské modely aut a motorek Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému a detailnímu zpracování, ale také přívětivé ceně. Modely obsahují velké množství detailů. Maketové zpracování kol a kostry motocyklu.
Maisto Kit je stavebnice, jejímž sestavením vytvoříte plnohodnotný sběratelský kovový model autíčka či motorky. K sestavení je potřeba pouze šroubovák, který výrobce přibalil ke stavebnici. Nic jiného, jako například lepidla, či jiné modelářské potřeby nejsou k sestavení potřebné.
Stavba modelu není náročná a zvládne ji každé šikovné dítě starší 10 let. Čas sestavení modelu se pohybuje dle zkušeností kolem 30 minut. Počet dílků stavebnice se pohybuje kolem 25 až 40 dílů - dle typu modelu. Součástí bývají i obtisky, stojánek do vitrínky a podrobný obrázkový návod.
ZZR1400 nebo Kawasaki Ninja ZX-14 a ZX-14R (2006–2022), je motocykl ze série sportovních kol Ninja od japonského výrobce Kawasaki, který byl jejich nejvýkonnějším sportovním motocyklem od roku 2006. Byl představen na Tokio Motor Show 2005 pro modelový rok 2006 jako náhrada za Kawasaki ZZ-R1200 (2002-2005). Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 186 mph (299 km/h) v důsledku dohody mezi hlavními japonskými a evropskými výrobci motocyklů.
Uvedení ZX-14R v roce 2012 zaznamenalo druhou generaci revize s označením R. Toto zahrnovalo zvýšení koňské síly spolu se dvěma režimy proměnného výkonu. Dostal kosmetické aktualizace, postupné upgrady podvozku a poprvé byly přidáno odpružení a kluzná spojka. Nový motor měl hlavy válců s leštěnými porty a vačkami s větším zdvihem a delší životností. Vyrobené písty byly lehčí s přidanou kompresí, chlazené novým systémem olejových trysek. Spojovací tyče a kliková hřídel byla posílena, stejně jako napínák a vačkový řetěz, zatímco převodovka dostala tepelně zpracovaná povrchová ozubená kola. Ve snaze, aby motorka běžela chladněji, a tedy byla odolnější, přidali druhý ventilátor chladiče. Větší hlavové trubky a větší tlumiče s méně omezujícím vzduchovým filtrem zlepšily odezvu.