O.S. MAX GT22 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 15 ccm dvoutaktní nebo 20 ccm čtyřtaktní žhavící motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy!
GT22 je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon 15 ccm dvoutaktními nebo 20 ccm čtyřtaktními žhavícími motory. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-02 a expanzní tlumič výfuku typu E-5040 vhodný pro skrytou instalaci uvnitř motorového krytu u maket.
Sada motoru obsahuje: motor GT22 s RC karburátorem Walbro, elektronické zapalování IG-02, jiskřivou svíčku CM-6, tlumič výfuku E-5040, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm] | 22.12 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 32 |
Zdvih [mm] | 27.5 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1800 - 9000 |
Výkon motoru (při 9000 ot./min) [kW] | 1.98 |
Výkon (při 9000 ot./min) [HP] | 2.7 |
Hmotnost (motor) [g] | 761.6 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 132.6 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 105 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 250 - 320 |
Závit matice vrtule | UNF 5/16-24 |