FLOW X STOCK SPEC.
Řada Flow X je vybavena kompletně přepracovanou napájecí deskou a logickou deskou, které naplno využívají potenciál nového softwaru a zajišťují spolehlivost pro dnešní extrémní závodní požadavky. Díky 8 vrstvám mědi a celkové tloušťce 2,8 mm dosahuje výkonná napájecí deska řady Flow X minimálního odporu a výrazně snižuje teploty jádra.
Poprvé jsou použity exkluzivní přizpůsobené superfrekvenční tranzistory CSF-01 společnosti LRP. Pro další zlepšení vnitřního chlazení jsou na obou stranách desky plošných spojů připájeny nové měděné chladicí desky. Podpora neprůstřelného 6V/6V BEC a nově vybraných vysoce kvalitních součástek zajišťuje maximálně konzistentní provoz při extrémním zatížení.
Nakonec je doplněn předpájenými všemi černými napájecími vodiči 12AWG, 157 mm dlouhým přívodním kabelem přijímače a úžasným novým tmavě modrým celohliníkovým pouzdrem s hliníkovými tlačítky, díky čemuž nový Flow X Stock Spec zcela vynikne a dokonale se hodí k podvozku jakéhokoli vozu Stock.
Flow X Stock Spec se dodává s předinstalovaným zcela novým softwarem v5.1. Tento software je přizpůsoben novému hardwaru a byly do něj přidány nové důležité funkce, aby co nejlépe vyhovoval dnešním potřebám závodů Stock. Funkce Initial Drive Feel Compensation (IDFC) byla vyvinuta speciálně s ohledem na závody Stock, aby maximalizovala komfort pocitu z počáteční jízdy po celou dobu závodu. Aktivací funkce IDFC se zajistí přírůstky Initial drive v závislosti na teplotě motoru. Tato inovativní funkce vám pomůže sladit stejný pocit výkonu na plynu v průběhu celého závodu. Můžete zvolit buď žádnou kompenzaci, nebo nastavit větší IDFC, abyste dosáhli požadovaného pocitu na plynu poté, co se motor zahřeje a baterie zeslábne. Nově vyvinuté parametry Stock pro časování umožňují využít plný výkonový potenciál ve všech třídách s boostem. Balíček pro jezdce s motorem Stock doplňuje nová brzda BDX-S. Součástí jsou nyní 4 různé typy brzd včetně BDX-S, které umožňují maximální brzdný výkon se zvýšenou odezvou pro přesnost při nájezdu do ostrých zatáček.
V době vydání LRP nadále používá svůj dobře známý efektivní systém pro rychlé nastavení na trati pomocí tlačítek, bez nutnosti používat samostatnou programovací jednotku. Řada regulátorů rychlosti Flow X je však navržena tak, aby podporovala externí programovací zařízení, které se plánuje nabídnout později. V kombinaci se zcela novou koncepcí uživatelské příručky zůstává Flow X efektivní a snadno použitelný pro každého.
VÝHODY