Challenger je zaměřen na zdolávání překážek. Přináší portálové nápravy, dvourychlostní převodovku s reverzní rotací, volné přepínání mezi náhonem na přední, nebo všechna kola s DIG systémem a zvýšené otáčky předních kol (overdrive) o 6,6%.
Motor a dvourychlostní servem ovládaná převodovka jsou umístěny v přední části pro zlepšení trakce předních kol a zvýšení úhlu stoupání. Zpřevodování bylo vyladěno pro perfektní kontrolu v nízkých rychlostech a po přeřazení na vyšší převod pak i překvapivě vysokou rychlost.
Další servo je vyhrazeno pro přepínání mezi náhonem na všechna kola, na přední kola a funkcí DIG, což přináší další možnosti a schopnosti při prostupu těžkým terénem.
Centrální převodová skříň obsahuje set reverzních převodů, takže se hnací hřídele náprav otáčí v opačném směru. Díky tomu je omezen torque-twist a zlepšeno celkové vyvážení modelu.
Nápravy mají portálovou strukturu pro zvýšenou světlou výšku. Díky CVD poloosám je maximální úhel zatáčení až 42 stupňů.
Karoserie má tvar nákladního vozu v retro stylingu s dvěma sekcemi a průhlednými okny. Je vybavena vestavěným navijákem s funkcí volného vytažení, náhradním kolem a LED světelným systémem. Navíc je zde řada plastikových doplňků jako zadní rám, mřížka chladiče, zpětná zrcátka a podobně. Otevírání je řešeno pomocí výklopného pantu pro snadný přístup k baterii.
Vlastnosti:
RTR set obsahuje:
Nutné příslušenství: 4xAA baterie do vysílače, pohonná baterie 7,4V LiPo, nebo 11,1V LiPo a odpovídající nabíječ.
** Náhradní díly, které nejsou v naší nabídce lze objednat od výrobce na vyžádání. Jejich kompletní seznam naleznete v manuálu.
Měřítko | 1:10 |
Rozvor [mm] | 313 |
Šířka [mm] | 258 |
Výška [mm] | 246 |
Délka [mm] | 502 |
Hmotnost [kg] [kg] | 3.2 |
Baterie vysílače | 4×AA |
Frekvence [GHz] | 2.4 |
Převody serva | Kovové |
Li-Po [čl.] | 2 |
Li-Po [čl.] | 3 |