Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:43 Bburago 18-38302 Sign. Porsche 911 RSR nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě Signature Series. Je přibližně 10 cm velký.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Porsche 911 RSR a jeho předchůdci GT3 RSR, GT3 RS a GT3 R byly řadou závodních vozů GT vyráběných společností Porsche, které se používají v motorsportu pro vytrvalostní závody. Vycházejí z aktuálně nejvyšší třídy závodů GT na světě, třídy GTE od ACO. Tyto předpisy vedou zpět ke koncepci třídy GT3 nižší než tehdejší skupiny GT1 a GT2 z roku 1998. Po zrušení třídy GT1 byla plánovaná třída GT3 od roku 1999 u ACO jako třída GT pod GTS, stejně tak ji od roku 2000 propagovala FIA jako N-GT. Po sjednocení pravidel GT mezi FIA a ACO v roce 2005 byla tato třída přejmenována na třídu GT2. Když se FIA nepodařilo uspořádat evropský šampionát GT2 a účastníků třídy GT1 v závodě 24 hodin Le Mans ubývalo, ACO v roce 2011 přejmenovala třídu GT2 na GTE a rozdělila ji na GTE-Pro pro profesionály a GTE-AM pro amatéry. V průběhu let bylo Porsche v této třídě nepřetržitě zastoupeno různými řadami vozů 911.
Kromě toho sloužilo Porsche 911 také jako základ pro vyšší třídy Porsche 911 GT1 a Porsche 911 GT2. Od roku 2006 je Porsche zastoupeno v nově vzniklé třídě GT3 s vozem Porsche 911 GT3 R, který je na rozdíl od továrního sportu třídy GTE zaměřen na zákaznické závody a vychází z pohárového vozu jedné značky Carrera a Supercup.
Vozy pro motorsport se vyrábějí společně s ostatními vozy Porsche pro motorsport v manufaktuře Motorsport Center ve Weissachu.
Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.