Vlastnosti nového Laseru:
Zesílený trup a křídla překližkou přelaminovanou uhlíkem, a uhlíkovými nosníky. Kabina upevněna bez šroubů pomocí nového rychle uvolňovacího systému. Pevná ale zároveň lehká konstrukce, od začátku vyvíjená pro přesnou a 3D akrobacii. Velmi předpřipravená stavba, zkušení stavitelé mohou mít hotovo za méně než jeden den. Zelepené panty křidélek, výškovky a směrovky. Odjímatelná pohyblivá část směrovky pro snažší přepravu. Laserem vyznačené umístění šroubů motoru na motorové přepážce. Výběr ze dvou umístění serva směrovky - V kabině pro ovládání lanky, v ocasu pro ovládání krátkým táhlem. Motorový kryt je velikostí uzpůsoben pro instalaci jak jednoválcových, tak dvouválcových benzinových motorů (GP 76, DLE 60)
Součátí stavebnice je:
Uhlíkový podvozek,ostruha, trubka křídel, vrtulový kužel, Sklolaminátové páky kormidel, kryty kol
Palivová nádrž, hadičky a tankovací ventil
Předchystaná lanka pro náhon směrovky, táhla s kulovými klouby
Doporučené vybavení:
Benzinový motor o obsahu 60-70ccm / Elektromotor na 12SLipol a 120A ESC
5ks serv standartní velikosti s minimálním tahem 20kg
Při použití benzinového motoru 1 servo standarní velikosti pro ovládání plynu
Rozměry a hmotnost přepravního boxu:
180 x 62 x 34 cm ; 13 kg
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů