Vlastnosti nové Extry NG:
- Zesílený trup a křídla překližkou přelaminovanou uhlíkem a uhlíkovými nosníky.
- Nový rychle povolovací systém upevnění křídel, Vop a SFG
- Kabina upevněna bez šroubů pomocí nového rychle uvolňovacího systému - umožňuje rychlou výměnu baterie při použití elektropohonu.
- Pevná ale zároveň lehká konstrukce, od začátku vyvíjená pro přesnou a 3D akrobacii.
- Velmi předpřipravená stavba, zkušení stavitelé mohou mít hotovo za méně než jeden den.
- Zelepené panty křidélek a výškovky.
- Laserem vyznačené umístění šroubů motoru na motorové přepážce.
- Servo směrovky umístěné v trupu pod kabinou - Náhon SOP lanky
- Motorový kryt je velikostí uzpůsoben pro instalaci jak jednoválcových benzinových tak elektrických motorů.
Součátí stavebnice je:
- Uhlíkový podvozek,ostruha, trubka křídel, vrtulový kužel
- Sklolaminátové páky kormidel, kryty kol, motorový kryt
- Palivová nádrž, hadičky a tankovací ventil
- Předchystaná táhla s kulovými klouby
Doporučené vybavení:
- Benzinový motor o obsahu 30-40ccm / Elektromotor na 8-10S Lipo a 120A ESC
- 5ks silných serv standartní velikosti
- Při použití benzinového motoru jedno servo standarní velikosti pro ovládání plynu
Rozměry a hmotnost přepravního boxu:
158 x 57 x 31 cm ; 10 kg
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Rozpětí [mm] | 1970 |
Délka [mm] | 1884 |
Hmotnost [g] | 5700 |
Plocha křídla [dm2] | 78.5 |